هزینه‌های جاری شهرداری زنجان ماهانه ۸ تا ۹ میلیارد تومان است

 

 

هزینه‌های جاری شهرداری زنجان ماهانه ۸ تا ۹ میلیارد تومان است

اجرای کمربندی شمالی در شهر زنجان در دست بررسی است

 

 

 

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به وضعیت هزینه ای و دیون شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان ماهانه ۸ تا ۹ میلیارد تومان هزینه جاری دارد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مسعود مرادخانی در نشست خبری اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با اصحاب رسانه، با بیان اینکه هم اکنون شهرداری زنجان دیون زیادی به برخی سازمان‌ها دارد، اظهار کرد: ۱۷ میلیارد تومان شهرداری زنجان به سازمان تامین اجتماعی بدهی دارد.

وی با بیان اینکه شورای پنجم با بهره گیری از تجربیات گذشته برای توسعه متوازن در شهر تلاش می کند، افزود: طی چهار سال فرصت شورای پنجم از اقدامات و رویکردهایی که پشتوانه مطالعاتی نداشته باشد، پرهیز خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به مشکلات ترافیکی در شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: مطالعات کمربندی شمالی شهر زنجان انجام می شود و آغاز عملیات اجرایی آن مورد تاکید شورا قرار دارد که بعد از فراهم کردن شرایط مورد نیاز انجام خواهد شد.

وی با با اشاره به آماده کردن طرحی درباره سکونت‌گاه‌های غیررسمی، اظهار کرد برای ایجاد سرای محله در مناطق اسلام آباد و بیسیم با اداراه کل راه و شهرسازی تفاهم نامه همکاری منعقد شده است. همچنین با رایزنی لازم با بنیاد مستعضفعان زمینی برای احداث پارک محله ای برای منطقه بسیم برنامه‌ریزی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قتل دوست با یک خشم نابجا در زنجان
خبر قبلی
شهرداری زنجان ۱۲۰ میلیارد تومان مطالبات دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست