1. اخبار استان
  2. فعال بودن ۵۰۷ پروژه مسکن مددجویی در استان زنجان

کد خبر: 29123

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

فعال بودن ۵۰۷ پروژه مسکن مددجویی در استان زنجان

طی تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های مختلف در حال حاضر بیش از ۵۰۷ پروژه فعال با هدف تامین مسکن مناسب برای جامعه هدف کمیته امداد بوده و تلاش می شود خدمات مسکن به عنوان یکی از اولویت های اصلی این نهاد در حوزه توانمندسازی با بهره گیری از ظرفیت های موجود تقویت شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در کارگروه مسکن این نهاد با اشاره به اینکه تامین سرپناه و مسکن مناسب یکی از مهمترین نیازهای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است، گفت: به خاطر اهمیت موضوع روند پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی مددجویان به صورت هفتگی رصد می‎‌شود.

وی با اشاره به همراهی قابل تقدیر دستگاه‌های همکار در ساخت مسکن خانوارهای عزیز تحت حمایت افزود: در عین حال مشکلات و موانعی هم وجود دارد که با تعامل و پیگیری قابل حل است و انتظار داریم روسای شهرستان در این باره از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

صالحی درباره تامین مسکن برای خانوارهای عزیز تحت حمایت کمیته امداد در مناطق مختلف استان زنجان، گفت: طی تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های مختلف در حال حاضر بیش از ۵۰۷ پروژه فعال با هدف تامین مسکن مناسب برای جامعه هدف کمیته امداد بوده و تلاش می شود خدمات مسکن به عنوان یکی از اولویت های اصلی این نهاد در حوزه توانمندسازی با بهره گیری از ظرفیت های موجود تقویت شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲۴۸ واحد از واحدهای مسکونی در حال ساخت تا پایان سال تحویل خانوارهای عزیز تحت حمایت می‌شود و تلاش می‌کنیم تا مددجویان عزیز تجت حمایت ساکن مناطق روستایی تا پایان سال آینده صاحب مسکن مقاوم شوند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هنرمند زنجانی داور پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد
خبر قبلی
بارش برف و باران در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست