1. اخبار استان
  2. قبوض کاغذی تلفن های ثابت در زنجان حذف می شود

کد خبر: 11206

قبوض کاغذی تلفن های ثابت در زنجان حذف می شود

مدیر مخابرات منطقه زنجان گفت: صدور قبض کاغذی تلفن‌های ثابت در استان زنجان نیز از این پس حذف می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ همایون دلجویی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به موضوع حذف قبوض کاغذی، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در راستای تحقق دولت الکترونیک و جلوگیری از قطع درختان در صدد است قبوض کاغذی تلفن را حذف کند و برنامه‌ریزی این کار از ماه‌ها قبل آغاز شده است.

وی افزود: در همین راستا از پایان شهریورماه این برنامه به شکل کامل‌تری پیاده‌سازی شد و ۸۵ درصد قبوض مشترکان از طریق پیامک به تلفن همراه برای آن‌ها ارسال شده و برای ۱۵ درصد از مشترکانی که شماره همراه آن‌ها در اختیار نبود، از طریق راه‌های دیگر همچون تماس تلفنی به اطلاع رسیده است.

مدیرمخابرات منطقه زنجان اظهار کرد: سه روش برای پرداخت صورتحساب مکالمات تلفن پیش‌بینی شده که شامل شماره‌گیری سامانه ۲۰۰۰ یا *۲۰۲۰# و یا مراجعه به سایت www.tci.ir است و در صورتی که تلفن مشترک قطع یا یک طرفه باشد نیز امکان پرداخت وجود دارد و این کار برای مشترکان رایگان است.

دلجویی با اشاره به اینکه مشترکان، پیامک قبض تلفن را اوایل ماه در گوشی‌های تلفن همراه خود دریافت می‌کنند، افزود: اگر خطایی در پیامک بود افراد می‌توانند از طریق سامانه و یا دفاتر پیشخوان اعلام کنند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه زنجان در زمان حاضر ۴۲۸ هزار شماره تلفن ثابت منصوبه در این استان وجود دارد که حدود ۳۲۱ هزار مورد از آن ها فعال است.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ شرکت مخابرات ایران سرویس جدیدی را برای انتقال فیبر خانگی آغاز کرده که این کار کسب و کارها و خانه‌های هوشمند را تحقق می‌بخشد و اینترنت اشیا روی این بستر قابل بارگذاری است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خدمت استثنایی لویی پاستور به بشریت
خبر قبلی
ایمنی در شهر زنجان مرهون زحمات آتش‌نشان‌ها است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست