دادستان زنجان:

محکومان پرونده شهرداری زنجان دوران حبس خود را طی می‌کنند

دادستان زنجان با اشاره به پرونده تخلفات شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: محکومان پرونده شهرداری زنجان دوران حبس خود را طی می‌کنند

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت‌الاسلام محسن کرمی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تعدادی از محکومان پرونده شهرداری زنجان تبرئه شده اند، اظهار کرد: این افراد در رأی دادگاه بدوی، محکوم بودند اما با توجه به اعتراضی که داشتند، مورد رسیدگی در دادگاه تجدید نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه افرادی هم بودند که به رأی دادگاه بدوی معترض بودند اما اعتراض آن‌ها رد شد، افزود: بسیاری از محکومان پرونده شهرداری زنجان هم‌اکنون در تحمل دوران حبس خود هستند.

دادستان زنجان یادآور شد: دادگاه تجدید نظر، تعداد معدودی از محکومان را مستحق برائت دانست و رأی داد و رأی دادگاه تجدید نظر، قطعی است و امکان تغییر آن وجود ندارد مگر به طرق فوق‌العاده که آن هم مجاری خود را دارد.

وی در خصوص ورود دادستان به عنوان مدعی‌العموم به موضوع فروش ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری زنجان گفت: آنچه که در رسانه‌ها نسبت به فروش ماشین‌آلات شهرداری گفته می‌شود، متفاوت با واقعیت است و در بحث فروش ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌ها هم خود رسانه‌ها و هم مسئولان مربوطه نتوانستند به جمع‌بندی برسند.

دادستان زنجان افزود: در بارش اخیر به عنوان مدعی‌العموم، ورود داشتیم و تفاوت وضعیت برف‌روبی در روزهای دوم و سوم بارش با روز اول، احساس شد هر چند ایرادات زیادی در این زمینه وجود دارد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نصرالله ابراهیمی به عنوان مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد
خبر قبلی
ورود مجلس به تاریک‌خانه شرکت‌های دولتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست