فیلم: مسائل حقوقی و مالی تعاونی علوم پزشکی زنجان پیچیده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مسائل حقوقی و مالی تعاونی علوم پزشکی زنجان پیچیده است.

به گزارش همدلی زنجان؛ طیب جعفری  در نشست خبری، با بیان اینکه بررسی های چندماهه اخیر نشان می دهد کمیته ساماندهی تعاونی ها در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تعطیل بوده است، اظهار کرد: ستاد ساماندهی تعاونی مشکل‌دار در این استان با صدور ابلاغ استاندار برای اعضای آن، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این ستاد صرفا برای  برطرف شدن مسائل و مشکلات تمامی تعاونی ها خواهد بود، افزود: مسائل و مشکلات تعاونی مسکن علوم پزشکی نیز در این ستاد با ریاست معاون سیاسی استاندار زنجان بررسی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه مهم ترین کمک در شرایط فعلی به تعاونی مسکن علوم پزشکی تسهیل امور و فعال شدن پروژه است، خاطرنشان کرد: نباید در این زمینه کوتاهی صورت گیرد. بررسی هایی که انجام دادیم نشان می دهد هیئت مدیره فعلی مسائل مختلف تعاونی را خوب جلو برده است. به عنوان متولی حوزه تعاون، حق کوتاهی و بی تفاوتی نسبت به این موضوع را نداریم.

وی در خصوص اعضای هیات مدیره جدید تعاونی علوم پزشکی و موضوع صلاحیت برخی از آنان، گفت: اظهار پیرامون اینکه این هیات مدیره فعلی، قانونی هست یا نه، مربوط به گذشته است و در فرآیند حل مسائل این تعاونی، طی جلسه ای که برگزار شده قرار بر این شده منافع اعضای تعاونی در این است که این تعاونی با هیات مدیره جدید ثبت بشود و کار را شروع کنند و اگر در ادامه فرآیند، اگر احصا شد از اعضای هیات مدیره اگر از مزایایی استفاده کرده، باید از هیات مدیره خارج شود.

جعفری با اشاره به اینکه برای برطرف شدن مشکلات تعاونی علوم پزشکی با دستگاه های مختلف وارد مذاکره شده ایم، اظهار کرد: با وجود مسائل پیچیده حقوقی تعاونی علوم پزشکی، خیلی خوشبین هستم که مسائل آن برطرف شود و پروژه های آن راه بیفتد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حکم قصاص قاتل محیط بانان زنجان اجرا شد
خبر قبلی
پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست