منتظر پاسخ هیئت تخصصی در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان هستیم

شهردار زنجان در خصوص آخرین نتیجه به دست آمده در خصوص تحقیق و تفحص از فروش تیم فوتبال شهرداری زنجان، گفت: این موضوع توسط هیت تخصصی دادسرای زنجان در حال بررسی است.

به گزارش همدلی‌‌زنجان”؛مسیح اله معصومی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امتیاز تیم دسته دومی با اعلام موافقت فدراسیون فوتبال به شهرداری زنجان واگذار شده بوده است، اظهار کرد: مطابق بند یک صورتجلسه واگذاری شهرداری زنجان مالک این تیم بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مبادرت به انعقاد قرارداد با بازیکنان مورد نظر در لیگ ۹۳-۹۴ و ۹۴-۹۵ در آن مقطع کرده است، افزود: شهرداری زنجان در آن مقطع به عنوان مالک تیم، هزینه های تیم را پرداخت کرده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه هیئت فوتبال استان زنجان شخصی بدون هماهنگی، بدون اذن شهرداری و بدون مصوبه شورا تیم فوتبال را واگذار کرده است، یادآور شد: از مصادیق بارز دخل و تصرف در اموال شهرداری بوده و شکایت توسط شخص مورد نظر در دادسرا مطرح شده است.

وی یادآور شد: بازپرس بعد از شنیدن اظهارات طرفین با صدور قرار پرونده را به هیئت تخصی ارسال کرده است. به دلیل اینکه این موضوع بحثی تخصصی بوده به این هیئت ارسال شده است. منتظر ارسال پاسخ هیئت تخصصی هستیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
وضعیت حفاری ها در سطح شهر زنجان پیگیری شود
خبر قبلی
برف، مدارس استان زنجان را تعطیل کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست