1. اقتصادی
  2. مهم نیست درآمد شما چقدر است!

کد خبر: 15648

مهم نیست درآمد شما چقدر است!

“لی کاشینگ” میلیاردر چینی که فوربیز او را در زمره ۴۰ ثروتمند جهان قرار داده زندگی شگفت انگیزی دارد. در ۱۶ سالگی بدلیل ناامنی بوجود آمده ناشی از جنگ چین و ژاپن به همراه خانواده مجبور به مهاجرت به هنگ کنگ شد و بعد از چند ماه پدر خود را از دست داد و برای تامین مخارج زندگی ناچار به ترک تحصیل شد.

با سخت کوشی در کمتر از ۱۰ سال کارگاه تولید گل مصنوعی خود را افتتاح کرد. سپس تولید عروسک را آغاز کرد؛ جایی که اکنون در محل سابق آن کارخانه، هتلی مجلل ساخته است.

لی کاشینگ پس از صنعت پلاستیک وارد صنعت ساختمان شد و چندی قبل یکی از اپراتورهای تلفن همراه در اروپا را نیز خریداری کرد. وی همچنین فردی نیکوکار است وهرساله به دانشگاهها و دانشجویان کمکهای میلیون دلاری می کند.

“لی کاشینگ” چند توصیه در مود زندگی دارد که رموز موفقیت او نیز هست :
مهم نیست درآمد شما چقدر است آنرا به ۵ قسمت تقسیم کنید:
٪۳۰ هزینه زندگی؛ ٪۲۰ برقرای دوستی و گسترش دایره اشخاص درارتباط؛ ٪۱۵ یادگیری؛ ٪۱۰مسافرت خصوصا خارج از کشور؛ ٪۲۵ سرمایه گذاری

۱⃣ هزینه زندگی ۳۰ درصد
ساده زندگی کنید؛ غذای ساده اما سالم بخورید.

۲⃣ ۲۰ درصد برقراری دوستی و گسترش حلقه اطرافیان
در ماه حداقل دو نفر را برای صرف غذا دعوت کنید وهزینه آن ها را بپردازید ، چه کسانی؟ افراد موفق ، ثروتمند ، سخت کوش ، کسانی که به شما درکار کمک می کنند ، شما با کسانی که از شما سخت کوش تر و موفق تر هستند غذا خورده اید؛ این کار را هر ماه انجام دهید ، بعد از یکسال نفوذ و ارتباطات شما به طرز چشم گیری رشد می کند .

۳⃣ یادگیری ۱۵درصد
هر ماه کتاب بخرید ، از آن بیاموزید و استراتژی آن را بکار ببندید و به دیگران هم آموزش دهید با این کار خودتان هم بهتر یاد می گیرید . در دوره های آموزشی شرکت کنید چون علاوه برفراگیری با افراد جدید و همفکرخود آشنا می شوید.

۴⃣ مسافرت خصوصاً خارج از کشور ۱۰درصد
حداقل یکبار درسال سفر کنید این کار تجربه شما را افزایش می دهد ، پس از چند سال به کشورهای زیادی سفر کرده اید ، افراد مختلف دیده اید و کسب تجربه شده و خود را شارژ کرده اید ، اره را تیز کرده اید !

۵⃣ سرمایه گذاری ۲۵درصد
سعی کنید همیشه پس انداز کنید و از این پول برای سرمایه گذاری در کسب و کارهای کوچک استفاده کنید ، مشاغل کوچک ایمن هستند و اگر پول خود را هم از دست دهید زیاد نخواهد بود اما اعتماد به نفس شما بالا خواهد رفت . بعد از چند سال می توانید برای مدت طولانی پس انداز کنید . با این کار قوت قلب شما برای ثبات و کیفیت زندگی را بالا می برد .

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
معرفی غار یا شهر زیر زمینی خویین (دژمنده) در استان زنجان
خبر قبلی
اوقات شرعی زنجان/ ۳۱ اردیبهشت ۹۹
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست