1. اخبار استان
  2. نصب درز انبساط برای ایمنی بیشتر پل امام حسن مجتبی (ع) است

کد خبر: 21111

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زنجان:

نصب درز انبساط برای ایمنی بیشتر پل امام حسن مجتبی (ع) است

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری در خصوص مسدود شدن پل امام حسن مجتبی (ع) گفت: علت مسدود شدن پل نصب درز انبساط در آن بوده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سعید عباسی با اشاره به اینکه نصب درز انبساط در پل در هر یک از لاین‌ها ۱۰ روز طول می‌کشد، گفت: نصب خود درز ۳ روز و سفت شدن آن ۷ روز طول می‌کشد که تاکنون کار یکی از لاین‌ها به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه پس از باز شدن این لاین، نصب درز در لاین دیگر انجام خواهد شد، افزود: هدف از این کار ایمنی بیشتر پل است. کار هماهنگی برای نصب درز انبساط، با پلیس و نیروی انتظامی ۶ ماه به طول انجامید و در این مدت نیز همه تلاش نیروها نصب سریع درزها بوده است.

وی با اشاره به اینکه پل امام حسن مجتبی (ع) نیز به لحاظ ترمیم و استاندارسازی در طول زمان نیاز به رسیدگی و رفع نقایص در مواردی اندک دارد، تصریح کرد: در زمان افتتاح، پل عابر پیاده، تابلوهای راهنما و برخی اقدامات فنی جزئی انجام نشده بود که طول زمان رفع می گردد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح امام حسن مجتبی (ع) در دهم خرداد ۹۷ با حضور مسئولان استانی در ورودی گلشهر کاظمی زنجان آغاز شد، اظهار داشت: این طرح در محور شرقی _غربی بصورت روگذر و محورهای شمالی و جنوبی در تراز هم سطح اجرا شده است.

عباسی تاکید کرد: این تقاطع با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال توسط شرکت جهاد نصر طراحی و احداث شده است. هدف از اجرای این طرح کاهش حدود ۹۲ درصدی ترافیک سنگین تقاطع در حدود ۱۳ هزار حرکت در ساعت اوج، حفظ ایمنی و کاهش زمان های تاخیر اعلام شده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نخستین ناحیه صنعتی رمز‌ارز کشور در زنجان ایجاد می‌شود
خبر قبلی
قیمت های مصوب اقلام پرمصرف شهروندان زنجان + لیست قیمت ها
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست