نمایشگاه کتاب و رسانه‌های استان زنجان برگزار می‌ شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه کتاب و رسانه‌های استان زنجان خبر داد و گفت: دهمین نمایشگاه کتاب زنجان، چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان و نیز دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۱۱ تا ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود.

به گزارش همدلی‌‌زنجان” فاطمه کرباسی ظهر شنبه در نشست خبری پیرامون برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان و رسانه های استان زنجان، اظهار کرد:  ۲۸۰ ناشر در دهمین نمایشگاه کتاب زنجان حضور دارند و ۲۲۰ غرفه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در قالب ۱۵ غرفه برگزار خواهد شد، افزود: برای حضور در چهارمین نمایشگاه مطبوعات نیز تا به امروز ۳۰ رسانه اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ۵۵۰۰ مترمربع برای برگزاری این سه نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین در نظر گرفته شده است، ادامه داد: مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب زنجان قرار است ۱۱ آذرماه با حضور رئیس خانه کتاب برگزار شود.

کرباسی با اشاره به اینکه برای این دوره از نمایشگاه کتاب زنجان ۶۲ هزار و ۹۰۳ عنوان کتاب در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: برای دهمین نمایشگاه کتاب زنجان تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی کتاب در نظر گرفته شده است. همچنین امسال ۸۰۰ میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه عرضه می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تظاهرات روحانی علیه دولت! #طنز
خبر قبلی
طغیان ویروس آنفلوآنزا در کشور، چرا و چگونه؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست