هدف گذاری آبرسانی به ۱۹ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در قالب طرح اقدام ملی مسکن، آبرسانی به بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در این طرح را هدف گذاری کرده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  علیرضا جزء قاسمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از استانهای پیشرو در کشور است و شرکت آب و فاضلاب نیز تاکنون ۲ هزار واحد مسکونی را آبرسانی کرده و بیش از ۶ هزار واحد مسکونی، آماده نصب انشعاب است.

وی اظهار داشت: تاکنون برای آبرسانی به واحدهای مسکونی اقدام ملی مسکن در استان زنجان اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز ۶ میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات جمع آوری فاضلاب نیز تاکنون انشعاب فاضلاب یک هزار و ۱۴۴ واحد مسکونی نصب شده است.

وی عمده شهرک های مسکونی احداث شده در قالب این طرح را شهرک های “کوی زنگان” و “کوی زیتون” معرفی کرد و افزود: این شهرکها بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی را در خود جای داده اند.

جزء قاسمی گفت: افزون بر شهرک های کوی زنگان و زیتون، طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ نقطه دیگر شهر زنجان با احداث بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن علاوه بر شهر زنجان، در تمامی شهرستانهای استان زنجان نیز در دست اجرا بوده که کار آبرسانی به این واحدها با اولویت در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اجرای ۱۲۰ کیلومتر طرح فیبرنوری USO در مسیر نیک پی به ماهنشان
خبر قبلی
بهره مندی ۱۲۳ خانوار در روستاهای توده بین، قره آقاج و گلی ابهر از اینترنت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست