1. اجتماعی
  2. ورود استاندار زنجان به طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

کد خبر: 12415

ورود استاندار زنجان به طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

بعد از آغاز و پایان فرایند ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در زنجان، برخی اعتراضات از سوی مخاطبان ارسال و گلایه هایی در این خصوص مطرح شد. حال استاندار زنجان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قول بررسی دقیق شرایط ثبت نام کنندگان برای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان را داد.

به گزارش همدلی‌‌زنجان”؛ فتح اله حقیقی با بیان اینکه شرایط تمامی افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، بررسی می شود، اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم از ظرفیتی که توسط دولت ایجاد شده به صورت غیرقانونی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مستاجران در خصوص استحقاق افراد ثبت نام شده را بررسی خواهیم کرد، افزود: افرادی که غیر قانونی و بدون داشتن شرایط در این طرح ثبت نام کنند پایش می شوند و شفاف سازی لازم در این خصوص صورت می گیرد.

استاندار زنجان نگرانی مردم در خصوص فرایند ثبت نام را مورد تاکید قرار دارد و افزود: سهمیه استان زنجان ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است که به دو صورت پروژه های مشارکتی و حمایتی اجرا خواهد شد. ساخت مسکن به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به صورت مشارکتی خواهد بود که ۸۰۰ واحد حمایتی به صورت  زمین رایگان در اختیارشان قرار خواهیم داد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ضرورت اقدام فراگیر در ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان زنجان
خبر قبلی
طلا و سکه امروز چند؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست