1. اخبار شهرستان
  2. پارلمان محلی زنجان از ریاست دویران تا حمیدی

کد خبر: 10826

پارلمان محلی زنجان از ریاست دویران تا حمیدی

عمر شورای پنجم شهر زنجان وارد سال سوم خود شد که مهم ترین رخداد روزهای ابتدایی سال سوم آن رئیس شدن جوان ترین عضو شورا بود.

به گزارش همدلی زنجان؛ سال نخست شورا با اجمایی که بین ۵ عضو شورا شامل چهار عضو منتصب به اصلاح طلبان و یک عضو مستقل صورت گرفت، با ریاست احمد نصیری از نیروهای شناسنامه دار و با سابقه اصلاح طلب همراه شد اما دوام این اجماع به بیش از یک سال نرسید و در سال دوم اسماعیل دویران از طیف اصولگرایان به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

حال در سال سوم آنطور که حدس و گمان ها نیز از قبل در بین محافل مختلف وجود داشت، حمیدرضا حمیدی جوان ترین عضو شورا به عنوان رئیس شورا در سال سوم انتخاب شد.

صبح روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان برگزار شد و مهم ترین رخداد این جلسه معرفی هیئت رئیسه آن بود که سجاد خدایی عضو مستقل شورا به عنوان نائب رئیس و عباس راشاد از اصولگرایان شورا به عنوان منشی انتخاب شدند.

طی روزهای گذشته همدلی زنجان در کانال تلگرامی خود نیز نظرسنجی برگزار کرد که آمار آن قابل تامل بود. نخست اینکه سجاد خدایی حائز اکثریت آرای شرکت کنندگان در نظرسنجی برای ریاست شد و دوم اینکه حمیدرضا حمیدی بعد از گزینه هیچ کدام سوم شد.

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان با وجود جاذبه های زیاد، کم برخوردار است
خبر قبلی
ایجاد قرارگاه مبارزه با جرایم زمین خواری در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست