پرداخت بیش از ۱۷ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به شهروندان زنجانی

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان به عملکرد این بانک در استان زنجان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: تسهیلات اعطایی در بخش های مختلف از ابتدای سال جاری تا نیمه اول آذر ماه به تعداد ۱۷ هزار و ۷۱۸ فقره، معادل۲ هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال بوده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حسن خانمحمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت ۲۲ آذر یازدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران از سال ۸۶ تا نیمه اول آذر سال ۹۷ تعداد ۹۵ هزار و ۹۱۰ فقره معادل ۷ هزار و ۲۵۵ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال تسهیلات پرداخته کرده است، اظهار کرد: تعداد سپرده ها(جاری، پس انداز و پس انداز ویژه) از سال ۸۶ تا نیمه نخست آذر ماه سال ۹۷ به تعداد ۱۳۸ هزار و ۹۸۰ فقره بوده است.

وی به تعداد سپرده های سال ۹۷ تا نیمه نخست آذر ماه اشاره کرد و افزود: تعداد ۱۷ هزار و ۳۶۸ فقره سپرده قرض الحسنه در شعب بانک استان زنجان طی این مدت ایجاد شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان به ارائه تسهلات در بخش های مختلف پرداخت و تاکید کرد: تسهیلات اعطایی این بانک در بخش های ازدواج، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، زندانیان جرایم غیر عمد، بنیاد مسکن، زنان سرپرست خانوار و سایر تسهیلات پرداختی انجام می شود.

وی با بیان اینکه این بانکه نخستین و بزرگترین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور است، یادآور شد: این بانک تلاش کرده در راستای اجرای صحیح عملیات بانکداری بدون ربا و منطبق با ضوابط شرعی و در چارچوب اقتصاد اسلامی و تحت مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند.

خانمحمدی به تشریح خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر بانکداری الکترونیک بعنوان منظومه کامل خدمات بانکی اشاره و خاطرنشان کرد: اینترنت بانک، همراه بانک، موبایل بانک، پیامک بانک، افتتاح حساب، تسهیلات و محاسبه معدل آنلاین با مراجعه به وب سایت بانک مهرایران، پرداخت غیر حضوری اقساط، صدور آنی انواع کارت های بانکی از جمله خدمات ارائه شده در این بانک بوده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان با اشاره به طرح های نیک اندیشانه و فعال بانک، اظهار کرد: طرح همیاران مهر و مشارکت در این طرح عام المنفعه (کمک به اشتغال جوانان، زنان سپرست خانوار و زندانیان جرایم غیر عمد، بهداشت و درمان، بازسازی و توسعه روستاها و مناطق محروم و احیای زیرساخت های سنتی) که کارمزد وام ها در طرح همیاران مهر بین صفر تا ۲ درصد می باشد.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حقیقت صنعت زنجان نیازمند توجه حقیقی!
خبر قبلی
زبان سرخه ای و خطر بی توجهی به زبان های ایرانی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست