پرداخت تسهیلات ۱۹ میلیاردی برای تامین نهاده‌های کشاورزان زنجانی

 معاون بهبود تولیدات گیاهی زنجان گفت: تاکنون هزار و ۱۲۲ کشاورز کارت برای خرید نهاده های کشت پاییزه گندم، جو و کلزا در زنجان صادر شده که ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
به گزارش همدلی‌زنجان، ربابه شب خیز با بیان این مطلب، اظهار کرد: این میزان تسهیلات از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی شامل انواع کود شیمیایی و سموم در آذر ماه سال جاری تاکنون (منتهی به دهه مبارک فجر) توسط بانک کشاورزی در استان پرداخت شده است.
وی افزود: تسهیلات اختصاص یافته به کشاورزان زنجانی برای تامین نهاده‌های کشاورزی کشت پاییزه ۱۰۲ میلیارد تومان است. مجموع تسهیلات در نظر گرفته ۱۲۶ هزار و ۶۸۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی را تحت پوشش قرار می‌دهد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: پرداخت این تسهیلات برای هر هکتار ۲۰ میلیون ریال و سقف آن ۲۰۰ میلیون ریال برای هر کشاورز است که برای سه محصول گندم، جو، کلزا پاییزه در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: این تسهیلات با ۱۲ درصد سود با بازپرداخت یکساله است. کشاورزان دریافت کننده این تسهیلات تنها مجاز به خرید انواع کود از ۴۶ کارگزاری توزیع کود در استان زنجان و انواع سموم کشاورزی از مراکز توزیع سم هستند.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۵۰۰ میلیارد تومانی که نیامده برای زنجان رفت!
خبر قبلی
شرکت فولاد البرز ناب آرش، ۵ درصد تولید فولاد کشور را خواهد داشت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست