1. اخبار استان
  2. پروتکل های بهداشتی در استان زنجان خوب رعایت می شود

کد خبر: 17127

پروتکل های بهداشتی در استان زنجان خوب رعایت می شود

استاندار زنجان گفت: در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استان زنجان نسبت به کشور در ۱۱ آیتم بررسی شده که در ۲ آیتم پایین‌تر و ۹ آیتم بالاتر از متوسط کشوری است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  فتح اله حقیقی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: طبق گزارش ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استان ۱۶ درصد، مساجد ۴۵ درصد، آرامستان‌ها ۶ درصد، نانوایی‌ها ۵۵ درصد و فروشگاه‌های بزرگ ۷ درصد از میانگین کشور بالاتر است.:

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌های استان چهار درصد و پیشخوان دولت نیز ۱۹ درصد نسبت به متوسط کشوری پایین‌تر است که در این خصوص باید چاره اندیشی و به صورت جدی اقدام شود که همه فرمانداران اقدام عملی خود را در این زمینه باید گزارش دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی تولید شده تا پیش از رفع نیازهای مردم نباید از استان خارج شود و باید ذخیره سازی لازم برای فصول آینده انجام گیرد، یادآور شد: ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا ضمانت اجرایی و قانونی برای اشخاص، کارمندان و صاحبان صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در نظر گرفته و حداکثر تا دوشنبه هفته آینده ابلاغ و عملیاتی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تولید ماسک در استان افزایش می یابد و بر این اساس ماسک ارزان قیمت به هیات های مذهبی استان داده خواهد شد که در این راستا جلسه‌ای برای نحوه توزیع ماسک تشکیل و سه کارخانه تولیدی استان موظف به تولید ۵۰۰ هزار عدد ماسک عمومی هستند.

حقیقی گفت: دستورالعمل ایام محرم به دستگاه‌ها ابلاغ شده که باید مفاد آن، بومی‌سازی شود تا مندرجات آن مناسب با شرایط استان و شهرستان‌ها باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فوت کارگر زنجانی در اثر بی احتیاطی
خبر قبلی
تصرف می‌کنی، تصرف می‌کند، تصرف می‌کنند!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست