پروژه اصلاح شبکه توزیع برق بازار تاریخی زنجان به زودی به پایان می‌رسد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از ادامه روند اجرای پروژه کابل‌کشی و ساماندهی شبکه‌ توزیع برق بازار تاریخی شهر خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ پیام جوادی مدیرعامل این شرکت با اشاره به قدمت بالای شبکه توزیع برق بازار و نیاز به بازآفرینی شبکه توزیع برق این مجموعه گفت: با تلاش و مطالعات همکاران توزیع برق زنجان، پروژه اصلاح شبکه برق بازار تاریخی شهر زنجان به همت امور برق غرب طراحی و اجرا شد.

وی با اشاره به محوریت اقتصادی بازار در شهر زنجان و تردد پرشمار شهروندان از معابر بازار گفت: بازار زنجان با توجه به پیشینه تاریخی حفظ بافت تاریخی آن از دغدغه‌های همکاران ما بود و اجرای این طرح با توجه به اینکه رضایت کسبه نیز باید تامین می‌شد با مشکلات فراوانی روبرو بود  پروژه اصلاح شبکه توزیع برق این مجموعه در چند فاز طراحی شده است.

جوادی پیرامون این پروژه افزود: در فازهای پیشین با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و نصب ۴۶ کنتور هوشمند برای مشترکان این مجموعه تاریخی به اتمام رسیده و فاز نهایی نیز با بودجه ۶میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال و نصب ۴۵ کنتور هوشمند در دو بخش تامین اعتبار شده که بخش نخست آن در راسته پنیرفروشان به اتمام رسیده و بخش دوم آن در راسته میوه‌فروشان با پیشرفت ۸۰درصدی در آستانه بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با تقدیر از همکاری کسبه محترم بازار تاریخی زنجان در اجرای این پروژه عنوان کرد: کاهش چشمگیر تلفات و پیشگیری از وقوع حوادث یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح است و امید است کسبه بازار نیز با رعایت حریم شبکه و استفاده درست از انرژی ما را در تامین برق پایدار و ایمن یاری نمایند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی ماهنشان
خبر قبلی
تشکیل پرونده قضایی برای ۲ دختر هتاک روحانی هیدجی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست