1. اخبار استان
  2. پوشش گاز طبیعی برای بیش از ۱۰۰۰ واحد صنعتی در استان زنجان

کد خبر: 4974

پوشش گاز طبیعی برای بیش از ۱۰۰۰ واحد صنعتی در استان زنجان

پوشش گاز طبیعی برای بیش از ۱۰۰۰ واحد صنعتی در استان زنجان

 

 

 

 

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حـال حـاضر یک هـزار و ۱۱۲ واحـد صنعتی در استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ موسی احمدلو با اعلام اینکه گاز زنجان در حال حاضر به بیش از ۳۱۷ هزار و ۹۰۰ مشترک گاز طبیعی در استان خدمات رسانی می کند؛ افزود: این تعداد مشترک شامل ۲۹۵ هزار و ۴۵۶ مشترک خانگی، ۲۱ هزار و ۳۳۶ مشترک عمومی و هزار و ۱۱۲ مشترک صنعتی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان اجرای بیش از ۶ هزار و ۱۵۹ کیلومتر شبکه گذاری، ۵۹۱ کیلومتر خط انتقال و نصب بیش از ۱۷۶ هزار انشعاب در سطح استان را از دیگر خدمات ارائه شده در راستای تامین گاز شهروندان زنجانی اعلام کرد.

احمدلو با بیان اینکه در حال حاضر همه ۱۱ شهرک صنعتی استان دارای واحد صنعتی فعال و بهره مند از گاز هستند؛ ابراز داشت: استان زنجان همچنین دارای ۲ ناحیه صنعتی فعال به نامهای ناحیه صنعتی ایجرود و ناحیه صنعتی طارم و ۳ محور صنعتی ذاکر بناب ، روی و نورین است که تمام آنها بهره مند از نعمت گاز است.

وی همچنین با اعلام اینکه در بخش گازرسانی به صنایع زیرساخت های خوبی در استان ایجاد شده است؛ تصریـح داشت: با همت کـارکنان خـدوم و زحمت کـش گـاز زنجـان صنـایع عمده استـان مـانند نیروگاه ۳ و ۴، کارخانه کریستال، نخ تایر صبا، سرب و روی، کارخانه سیمان زنجان، فولاد سیادن، روغن نباتی جهان، شمش سازان، ریخته گری آلومینیوم، ذوب البرز غرب، کارخانه مینو، شرکت معدن کاران نسوز، کارخانه سفال زنجان، کارخانه آجر زنجان، کارخانه سیمان خمسه، شرکت ریخته گری پیوسته سهند (سایت زرین آباد)، شرکت ریخته گری پیوسته سهند (سایت روستای قیطول)، فولاد البرز آرش، راشا کاسپین و سیم و کابل ابهر از این نعمت الهی استفاده می کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه از بهره مندی همه ۲۱ شهر استان با ۱۰۰ درصد جمعیت شهری خبر داد و گفت: در حال حاضر از ۹۱۰ روستای استان به ۴۹۲ روستا گازرسانی شده و عملیات اجرایی در ۱۱۳ روستای دیگر تداوم دارد.

احمدلو افزود: هم اکنون ۴/۷۷ درصد از کل خانوارهای روستایی استان زنجان بهره مند از گاز طبیعی هستند که در صورت تامین اعتبار و با اجرای کامل مصوبات سفر؛ میزان برخورداری خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی به بیش از ۸۵ درصد می رسد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۳۹ تفاهمنامه در حوزه آسیب‌های اجتماعی در استان منعقد شده است
خبر قبلی
صرفه‌جویی مصرف بیش از ۷۷۲ میلیون مترمکعب آب در حوزه کشاورزی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست