1. اخبار شهرستان
  2. چهارمین چهلواره نقش شعور در زنجان برگزار می شود

کد خبر: 6628

چهارمین چهلواره نقش شعور در زنجان برگزار می شود

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان در نشست هم اندیشی اجرای برنامه های چهارمین چهلواره “نقش شعور”، گفت چهارمین چهلواره نقش شعور با همکاری شهرداری زنجان و خانه هنرمندان اجرا خواهد شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مریم شعبانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: چهارمین چهلواره نقش شعوردر مجموعه فرهنگی و تاریخی شهرداری زنجان( کارخانه کبریت سابق) ۸ آبان ماه مصادف با اربعین حسینی برگزار می شود
وی به برگزاری موفق این آیین در سال های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت : چهلواره در دوره های پیش بر مبنای گرایش نقاشی برگزار می‌شد، امسال سعی داریم خوشنویسی را هم به آن اضافه کنیم و همچنین در این دوره تصمیم داریم با حضور پیشکسوتان این جشنواره را با کیفیتی بالاتر برگزار نماییم.
شعبانی هدف از برگزاری این نشست را آسیب شناسی دوره های قبل و ارتقاء برگزاری این دوره عنوان کرد و یادآور شد: این هم اندیشی ها وبهره گیری از خرد جمعی باعث رونق کار خواهد شد.
سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به ظرفیت های ارزشمند نهفته دروجود هنرمندان از آنان خواست در نحوه تبلیغات و حل مشکلات شهری یاری گر مجموعه شهرداری باشند.
در ادامه این جلسه دبیر اجرایی جشنواره نقش شعور از برگزاری این جشنواره به صورت منطقه ای در آینده خبر داد و افزود: سعی خواهیم کرد با اجرای این جشنواره به صورت منطقه ای در سالهای آتی، با هنرمندان در مناطق دیگر هم افزایی داشته باشیم .
رحمان پرچگانی در پاسخ به سوالی درباره هدف از برگزاری این جشنواره گفت : برگزاری چنین جشنواره هایی و تاثیرات آن غیر قابل انکار است وهماهنگی بالایی در بین هنرمندان ایجاد میکندکه بدون در نظر گرفتن سن با هم به رقابت می پردازند و از کار هم یاد می گیرند تا زمانی که جشنواره نباشد دور همی و انگیزه و هم افزایی وجود نخواهدداشت .
وی افزود : جشنواره ها و چهلواره ها باعث تشویق وشناخته شدن هنرمندان می شود و زمینه و فرصتی را ایجاد می کند تا هنرمندانی که هنرهایی دارند ولی به خاطر ضعف مالی امکان بروز آن فراهم نیست بتوانند در جشنوارره ها استعداد های خود را نشان دهند .

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شیرهای سنگی به سبزه میدان زنجان باز می‌گردند
خبر قبلی
زنجان دومین استان کشور از نظر رشد خرید گندم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست