کارگاه‌های مهارتی فناوری نانو در زنجان راه انداری می‌شود

 

کارگاه‌های مهارتی فناوری نانو در زنجان راه انداری می‌شود

زنجان مستعد توسعه انرژی های نو و تجدید پذیر

 

مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راه اندازی رشته های جدید مهارتی، گفت: راه انداری کارگاه‌های مهارتی فناوری نانو در زنجان در حال پیگیری است.

 

به گزارش همدلی زنجان، محمدرضا انصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه رویکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در قبال حمایت از بخش آموزش های مهارتی قابل تقدیر است، اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی جهت راه انداری کارگاه های فناوری نو و انرژی های نو تجدیدپذیر در حال پیگیری است.

وی استان زنجان را مستعد توسعه انرژی های نو و تجدیدپذیر عنوان کرد و افزود: برای توسعه این بخش در زنجان نیازمند افراد آموزش دیده و ماهر هستیم که از اینرو کارگاه های مربوطه با حمایت های دولت ایجاد خواهد شد.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه رویکرد این مجموعه در توسعه برق، الکترونیک، آی تی و در کنار آن فناوری نانو و انرژی های تجدید پذیر خواهد بود، یادآور شد: در شرایط فعلی کارگاه های مجهز و با مربیان کارآزموده در بخش برق، الکترونیک و آی تی ایجاد شده و این مسیر با قوت ادامه خواهد یافت.

وی از پیگیری ایجاد پارک علم و مهارت در استان خبر داد و گفت: ساخت این پارک در استان پیشنهاد شده و در حال پیگیری اقدامات اجرایی آن هستیم که اگر به نتیجه مطلوب نرسد شورای مرکزی رشد علمی و کاربردی را ایجاد خواهیم کرد.

انصاری از برنامه این مجموعه برای تقویت صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و همچنین توسعه گشت گلخانه ای در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه مهارت های ایجاد گلخانه هایی همچون پرورش قارچ در طارم انجام شده و توسعه خواهد یافت و در سایر شهرستان ها نیز برنامه های مشابهی وجود دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مشکل آب روستاهای استان زنجان مدیریتی است
خبر قبلی
نمایندگی خبرگزاری رضوی در زنجان افتتاح می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست