کسب ۲۲ رتبه کشوری دانش آموزان زنجانی در مسابقات فرهنگی و هنری

 

کسب ۲۲ رتبه کشوری دانش آموزان زنجانی در مسابقات فرهنگی و هنری

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری کشور، گفت: دانش آموزان زنجانی در مسابقات فرهنگی و هنری ۲۲ رتبه اولی را کسب کردند.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، محمود عباسی در نشست هم اندیشی سرای اهل قلم آموزش و پرورش استان با خبرنگاران، با بیان اینکه در بخش پسران استان زنجان ۱۴ رتبه نخست کشوری را کسب کرده است، اظهار کرد: در بخش دختران نیز هشت رتبه نخست کسب شده که در مجموع به ۲۲ رتبه می رسد.

وی از برنامه آموزش و پرورش و این معاون برای افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت رسانه در زندگی امروز برنامه هایی برای آشنایی دانش آموزان با رسانه ها و افزایش سواد رسانه ای آن ها تدوین و عملیاتی می شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به اهمیت رسانه ها در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه ها در جامعه می توانند نیازی را پاسخ دهند و نیازی را ایجاد کنند که در این بین رسانه های استان زنجان از دیرباز نقش مهمی در رفع نیازهای مردم و جلب افکار عمومی داشتند.

وی با بیان اینکه در مقابل هجمه رسانه های دنیا باید دانش آموزان را واکسینه کرد، افزود: برای واکسینه کردن دانش آموزان تنها رویکرد علمی آموزش رسانه ای برای آن ها بوده که از سال ۸۴ این مهم در آموزش و پرورش استان عملیاتی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سایه تاریکی بر چهره غم‌زده شهرآراء
خبر قبلی
حضور هنرمندان ۳۰ استان کشور در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست