1. اخبار استان
  2. ۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر در استان زنجان فعال هستند

کد خبر: 12333

۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر در استان زنجان فعال هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به فعالیت شرکت های حمل و نقل در استان زنجان، گفت:  ۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر در استان زنجان فعالیت دارند که در این شرکت ها مجموعا ۸۲۱ دستگاه اتوبوس با ۲ هزار راننده در حال فعالیت هستند.

به گزارش همدلی‌‌زنجان”؛ عبدالحسین علی اکبری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل اداره کل راهداری استان زنجان، با بیان اینکه طی هشت ماهه سال‌جاری ۸۷۲ هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان زنجان جابجا شده است، اظهار کرد:  ۸۳ شرکت حمل و نقل باری داخلی،  ۲ شرکت بین المللی و سه پایانه بار فعال در استان زنجان وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۷۰۳ دستگاه و ۷ هزار راننده  در این بخش مشغول به کار هستند، افزود:  طی هشت ماهه سال جاری ۴ میلیون و ۹۱۱ تن بار جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه از ۲۶ آذر تا یک دی ماه هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است، یادآور شد: در استان زنجان ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۴ هزار و ۲۱۱ کیلو متر راه روستایی و ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۷.۵ درصد از بزرگراه های  کشور مختص در استان زنجان قرار دارد، گفت: تعداد مسافران جا به جا شده در استان زنجان طی هشت ماهه سالجاری  ۸۷۲ هزار نفر برآورد شده است.

علی اکبری به طرح زمستانی راهداری استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: این طرح به طور رسمی از ۲۱ آذر ماه در استان آغاز می‌شود. در این طرح ۳۰ راهدارخانه و۵۰۰ نفر آماده ارائه خدمت خواهند بود. در این طرح بیش از ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به کار گیری می شود.

این مقام مسئول به آمار تصادفات در جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماهه امسال ۹۶ نفر در جاده های استان زنجان براثر تصادف فوت شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تبلیغات زود هنگام تخلف و در بررسی صلاحیت کاندیداها تاثیر دارد
خبر قبلی
بارش باران، برف و احتمال کولاک در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست