تبلیغات زود هنگام تخلف و در بررسی صلاحیت کاندیداها تاثیر دارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با اشاره به عوامل موثر در رد صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، گفت: تبلیغات زود هنگام تخلف و در بررسی صلاحیت کاندیداها تاثیر دارد.

به گزارش همدلی‌‌زنجان”؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن کرمی در جلسه شورای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان زنجان با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه در انتخابات را امری لازم و ضروری برشمرد و اظهار کرد : در این مرحله از انتخابات یکی از اقدامات پیشگیرانه موضوع تأیید صلاحیت نامزدها است که از سوی هیأت های اجرای و نظارتی انجام می شود که بایستی دقت در بررسی صلاحیت مد نظر باشد.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهم است نه مشارکت حداکثری برای ثبت نام نامزدها ادامه داد نگرش نظام در این خصوص ملاک ،مشارکت حد اکثری مردم می باشد که همه مسئولان تلاش کنند تا زمینه این حضور فراهم شود آنهم ارائه خدمات در شأن مردم شریف و حل مشکلاتشان است.

دادستان زنجان خاطر نشان کرد: تلاش برای جلب اعتماد عمومی به حاکمیت در استان ضعیف است و اقدامات مناسبی در استان برای تحقق این امر انجام نشده و ما گلایه مندیهایی را در این زمینه از سوی مردم می بینیم.

وی با اشاره به عدم نظارت کافی مسئولین امر در بحث افزایش قیمت کالا ها در پی افزایش قیمت بنزین در استان، اظهار کرد: مردم ما مطالبه گر هستند و همه باید تلاش کنند تا مشکلات مردم خصوصا بحث معیشتی مردم بهبود یابد، چرا که این مردم نشان دادند همیشه پای نظام و پشتیبان رهبری هستند و مسئولان هم باید به وظایفشان عمل کنند تا انشاء الله شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رأی باشیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سانا مارین، جوان‌ترین نخست وزیر جهان
خبر قبلی
۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر در استان زنجان فعال هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست