1. اخبار استان
  2. تبلیغات پل های هوایی شهر زنجان ساماندهی شود

کد خبر: 7423

تبلیغات پل های هوایی شهر زنجان ساماندهی شود

استاندار زنجان به وضعیت پل هایی هوایی در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تبلیغات پل های هوایی شهر زنجان ساماندهی شود، اگر ساماندهی پل‌های هوایی صورت نگیرد، با جرثقیل جمع می‌کنیم!

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح اله حقیقی در شورای مناسب سازی اماکن و معابر شهری، شهر زنجان را شهری تاریخی و فرهنگی توصیف کرد که نیازمند نصب اِلمان در ورودی های شهر است و اظهار کرد: مناسب سازی فضاهای شهری درست کردن فیزیکی شهر نبوده و باید به ایجاد آرامش در فکر شهروندان توجه کرد ورودی شهر زنجان مشکلاتی دارد که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با طرح این سوال که چرا باید در مرکز شهر نباستی فرهنگ سازی می کردیم تا در مرکز شهر ساندویج درست کنیم! افزود: با ایجاد این شرایط مشکلاتی برای خودروها ایجاد می کنیم،چرا برخی مسائل را رفع نمی کنیم. اگر کسی هم فرهنگ ترافیک و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرد باید برخورد جدی صورت گیرد.

استاندار زنجان به مسائل و مشکلات بازار تاریخی زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در بازار زنجان چندی سال است دعوا بین دستگاه ها بوده اس، آنچه باقی مانده شرمندگی است. یا حرفی رو نزنیم یا می زنیم عمل کنیم. قادر به انجام نیستیم شعار ندهیم بازار را کنده کاری می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مناسب سازی ایجاد احساس آرامس فکری برای شهروندان است، خاطرنشان کرد: باید برای مسائل شهر و مردم فکری کرد. کم کاری مسئولان موحب تخریب ذهن مردم به مسئولان است.

حقیقی همچنین تهیه نقشه های GIS برای تعیین مرکز ثقل هر شهر را ضروری خواند و افزود: شهرداری ها باید نسبت به تهیه و بروزرسانی کامل این نقشه ها در شهرها پیگیری لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: در ادارات جهت تسهیل پاسخگویی به مردم می بایست مدیران یا یکی از معاونین که بیشتر مورد مراجعه عموم مردم هستند در طبقه همکف مستقر شوند و میز خدمت در دستگاه های اجرایی باید فعال تر شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
وضعیت فعلی نماهای ساختمانی در زنجان نیازمند ساماندهی است
خبر قبلی
مهم‌ترین تهدید زیست محیطی زنجان کدام است؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست