ایجاد منابع مالی پایدار برای شهرداری زنجان با فعالیت گلخانه مرکزی

شهردار زنجان  گفت: امروز مجموعه‌بهشت زهرا‌ ، گلخانه مرکزی، بازارچه محلی شهید رجایی، و ساختمان اداری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح‌اله معصومی در آیین بهره برداری از ۴ پروژه شهرداری زنجان، با اشاره به اینکه هدف از افتتاح این طرح‌ها کاهش هزینه‌‎ها است، تصریح کرد: امروز گلخانه‌ای که با طراحی خود همکاران و اجرای آنها به مرحله اجرا درآمد و دیگر نیازی به خرید گل و گیاه از سایر مناطق نیست و در این زمینه خودکفا می‌شویم.
وی با اشاره به اینکه فعالیت گلخانه مرکزی نیز موجب ایجاد منابع مالی پایدار برای شهرداری خواهد شد، گفت: البته شاید این منابع مالی مختصر باشد اما با انباشته شدن روی هم درآمد خوبی برای شهرداری ایجاد خواهد شد.
وی به ویژگی‌های گلخانه مرکزی زنجان اشاره کرد و گفت: این گلخانه هشت هکتار مساحت دارد و گل و گیاه و درختچه‌های تزئینی با سرمایه اولیه ۵۰۰ میلیون تومانی افتتاح شده که به عقیده بنده در همان سال اول برگشت سرمایه را خواهیم داشت.
شهردار زنجان همچنین به ویژگی‌های آرامستان جدید شهرداری اشاره کرد و افزود: امروز شاهد این هستیم که مزارهای موجود شهر زنجان نه گنجایش دفن اموات را دارد و به همین خاطر ظرفیت این دو آرامستان نه به لحاظ ترافیکی و نه به لحاظ آلایندگی پاسخگو نیست.
وی با اشاره به افتتاح آرامستان شهرداری زنجان در مساحتی بالغ بر ۴۰ هکتار گفت: همه امکانات مورد نیاز در این آرامستان تدارک دیده شده است.
معصومی با بیان اینکه امیدواریم، از ابتدای سال آینده دیگر اموات در آرامستان‌های فعال فعلی در زنجان انجام نشود و اموات در محل جدید دفن شوند، تصریح کرد: با این کار علاوه بر کاهش ترافیک مشکلات آرامستان‌های قبلی نیز حل خواهد شد

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کارآفرینان ناامیدتر از پیش شده اند
خبر قبلی
سوالات همدلی زنجان در نشست مدیران حوزه برق و آب بی پاسخ ماند!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست