1. اخبار استان
  2. رشد صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان زنجان

کد خبر: 2582

رشد صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان زنجان

 

رشد صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان زنجان

صدور ۶۰ پروانه بهره برداری صنعتی در استان

 

 

 

 

 

در پنج ماه نخست سال جاری ۲۱۰ جواز تاسیس واحد تولیدی در استان زنجان صادر شده که این میزان در پنج ماهه سال گذشته ۲۰۷ مورد بوده که با رشد ۱.۴ درصد همراه بوده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرمایه مجوزهای صنعتی صادر شده در پنج ماهه سال جاری ۱۷۸۸۰.۷ میلیارد ریال بوده که به نسبت مشابه سال گذشته با کاهش ۲۹.۶ درصدی همراه شده است. همچنین میزان اشتغالزایی ایجاد شده برای این میزان جواز صنعتی صادر شده در استان طی سال جاری ۴ هزار و ۶۰۶ نفر پیش‌بینی شده است.

در استان زنجان در ۵ ماهه سال جاری ۶۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی صادر شده است. اشتغال مجوز در پروانه‌های صادر شده استان ۶۵۸ نفر بوده که میزان پروانه صادر شده در پنج ماهه سال گذشته ۴۹ مورد با اشتغال پیش‌بینی شده یک هزار و ۱۶۲ نفر بوده که با کاهش بیش از ۴۳ درصدی همراه بوده است.

در بخش پروانه‌های صادر شده استان تعداد پروانه‌های صادره ایجادی به میزان ۴۲ پروانه بوده که ۵۹۰ نفر پیش‌بینی محوز اشتغال آن‌ها بوده است. این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۶ پروانه با ۷۶۵ مجوز اشتغال بوده است. با اینکه تعداد پروانه‌های صادره ایجاد در سال جاری رشد داشته اما میزان فرصت شغلی آن‌ها کاهشی بوده است.

همچنین از میران تعداد پروانه‌های صادره صنعتی استان ۱۸ پروانه مربوط به پروانه‌های توسعه‌ای بوده که میزان اشتغال مجوز آن‌ها ۶۸ نفر بوده است. میزان پروانه‌های توسعه‌ای در مدت مشابه سال گذشته ۱۳ پروانه با مجوز اشتغال ۳۹۷ نفر بوده است.

در پنج ماهه سال جاری بخش‌هایی که دارای بالاترین جوازهای تاسیس در کشور بوده‌اند شامل محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها به میزان یک هزار و ۱۲۰ جواز تاسیس، سایر محصولات کانی غیرفلزی با ۸۴۶، محصولات لاستیک و پلاستیک با ۷۴۶ مجوز، محصولات فلزی فابریکی ۶۳۰، ساخت فلزات اساسی ۲۷۳ و ماشین آلات و دستگاه‌های برقی با ۲۲۱ مجوز بوده است.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تقاطع گلشهر زنجان، نخستین گام پرچالش شورای پنجم
خبر قبلی
ناپایداری و خطرآفرین بودن پل سیدالشهداء بسیار اغراق آمیز است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست