سازمان همیاری شهرداری ها می تواند یکی از محورهای توسعه استان زنجان باشد

سازمان همیاری شهرداری ها می تواند یکی از محورهای توسعه استان زنجان باشد

 

 

 

 

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان گفت: با بازآفرینی اعتماد از دست رفته در سازمان همیاری در پی آن هستیم که این سازمان یکی از محورهای توسعه ای استان تلقی گردد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سعید امیدی در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان با اشاره به بحران های گریبان گیر سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان اظهار کرد: در تلاشیم با پرداخت دیون و اعتمادسازی مجدد،چشم انداز روشنی برای سازمان ترسیم کنیم.
وی خاطر نشان کرد: باید با فعالسازی شرکت های موجود در سازمان و بالفعل کردن ظرفیت آن ها دراجرای پروژه های توسعه ای اعم از منطقه ویژه اقتصادی سازمان همیاری بتواند به خوبی نقش آفرینی کند.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان تصریح کرد: با تدوین برنامه سه ساله در پی برون رفت از چالش های موجود هستیم تا حقوق سازمان همیاری و شهردایر های تابعه استان محقق شود.
امیدی یادآور شد: فلسفه وجودی سازمان همیاری یاری رساندن به شهرداری ها بود که در دهه ۷۰ و ۸۰ با خرید ماشین آلات،قیر و… محقق شد اما در استان زنجان بنا به دلایلی در مقطعی از زمان مشکلاتی پیش آمد که موجب اعتمادزدایی شد اما با تمام توان در حال بازآفرینی اعتماد و بهبود وضعیت هستیم.
وی افزود: در این راستا پرداخت دیون ،پیگیری مشکلات مالی و حقوقی و نیز خرید خدمات فنی مهندسی،بیمه ای و خدمات ماشین آلات را در دست اجرا داریم.
امیدی گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان می تواند با تهیه بانک اطلاعاتی نیروی انسانی و امکانات موجود در شهرداری های سطح استان نقش خدمات رسانی و هماهنگی مناسبی در تامین نیازهای شهرداری ها ایفا کند.
وی با بیان اینکه تفکر شورایی در مدیریت سازمان همیاری جاریست ابراز کرد: آماده تعامل و هم افزایی با شوراها ی اسلامی هستیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سامانه کاهش طرح طلاق بهزیستی استان زنجان رونمایی شد
خبر قبلی
با شرایط فعلی نقدینگی هدایت‌شونده نیست
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست