لزوم ارائه ایده‌های نو برای هدایت سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی زنجان

نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی صنایع تبدیلی و غذایی منطقه دو کشور با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و نمایندگان دفتر صنایع تبدیلی و غذایی و مدیران استان ها روز چهارشنبه ۲۱ آذر ماه جاری در سالن جلسات اشراق سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه حوزه صنایع تبدیلی و غذایی ظرفیت های بسیاری دارد و متقاضیان زیادی خواهان سرمایه گذاری در این بخش هستند، تصریح کرد: اعطای تسهیلات اشتغال روستایی فرصت بسیار خوبی برای گسترش سرمایه گذاری ها در حوزه صنایع تبدیلی محسوب می شود.

حسین جعفری با اشاره به اینکه با تلاش ها و پیگیری های انجام گرفته ۶۸ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است، لزوم ارائه ایده های نو برای هدایت سرمایه گذاران صنایع تبدیلی و غذایی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت:  ضروری است با ارایه ایده های نو به سرمایه گذاران، سهم بیش تری از تسهیلات اشتغال روستایی به حوزه صنایع غذایی اختصاص یابد.

وی عنوان کرد: لازم است به منظور افزایش فروش و صادرات، با همکاری دانشگاه و بهره گیری از تکنولوژی های روز، محصولات و فرآورده های متنوع و نوین متناسب با سلیقه بازارهای مختلف در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی تولید شود.

جعفری خاطرنشان کرد: امید است در این جلسه با هم اندیشی مدیران، نظرات و ایده های کارگشا در این صنعت ارایه شود و شاهد به روز رسانی صنایع تبدیلی و غذایی و تنوع بخشی در این حوزه باشیم.

گفتنی است، بعد از اتمام این جلسه از دو واحد صنایع تبدیلی و غذایی در شهرک صنعتی شماره یک زنجان بازدید شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قصه تکراری بازآفرینی شهری و انفعال مسئولان زنجانی!
خبر قبلی
صدوربیش از ۱۷۰۰ فقره سند مالکیت واحدهای مسکونی شهری و روستایی در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست