مردم در انتخابات حماسه آفرینی کرده و فتنه دشمن را ناکام گذاشتند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: به گفته مقام معظم رهبری؛ فتنه بدخواهان نظام ناکام ماند و شاهد مشارکت خوب مردم در انتخابات بودیم.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ا ابوالفضل رفیعی در مراسم اهدای جهیزیه به ۱۸۶ زوج نیازمند زنجانی افزود: خوشبختانه با حضور آگاهانه مردم و اقدام جهادی که انجام دادند؛ بار دیگر شاهد خلق حماسه توسط مردم همیشه در صحنه بودیم و این پیام به دشمن منتقل شد که همیشه مدافع انقلاب و نظام هستیم.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم نشان دهنده لبیک آنها به توصیه رهبر انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: همه اقشار آمدند، از جمله دهک‌های پایین و جامعه هدف کمیته امداد حضرت امام (ره) و نشان دادند که مردم از ابتدا پای کار نظام بوده اند و همین امر مسئولیت متولیان را بیشتر می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه باید قدر مردم را دانست و با خدمت رسانی بیشتر و بهتر قدردانی نمود، گفت: تاسیس کمیته امداد درست در روزهای اولیه پیروزی انقلاب یکی از اهداف امام راحل در خدمت رسانی به نیازمندان و بسط عدالت بود.

رفیعی با اشاره به برخی از طرح های ماندگار کمیته امداد مانند طرح شهید رجایی در کمک به سالمندان کم بضاعت و هم اکنون، طرح ریشه کنی فقر افزود: امیدواریم شاهد رفع بیش از پیش محرومیت در استان و توسعه عدالت در جامعه باشیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند
خبر قبلی
باید در راستای نزدیکی بین صنعت و دانشگاه حرکت شود / کشور ما امروز نیاز به توسعه متوازن و پایدار دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست