1. اجتماعی
  2. هتک حیثیت در پی حسادت دخترانه

کد خبر: 7634

هتک حیثیت در پی حسادت دخترانه

رئیس پلیس فتا اصفهان از دستگیری دختر جوانی که با انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی یکی از همکلاسی‌های خود در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام موجب آبروریزی  و هتک حیثیت وی شده بود ، خبر داد .

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی ادامه داد : کارشناسان پلیس فتا با بررسی پروفایل ایجاد شده و انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

وی افزود: متهم که از دوستان و همکلاسی‌های شاکی می‌باشد در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتا ضمن اقرار به جرم خود ،انگیزه اش را انتقام جویی و حسادت عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد : حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در گام اول بر عهده خود کاربر است، لذا کاربران فضای مجازی از ورود افراد به حریم خصوصی خود در فضای مجازی حتی افراد نزدیک به خود، خودداری کنند تا شاهد اینگونه موارد نباشیم.

وی در پایان هشدار داد : برابر قانون جرائم رایانه‌ای هر کس بوسیله سامانه‌های مخابراتی و رایانه‌ای صوت و تصویر، فیلم یا اسرار دیگری را بدون رضایت او منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد یا به هر نوع موجبات هتک حیثیت افراد شود پلیس به شدت با آن برخورد خواهد کرد .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رویکرد شهرداری زنجان به مقوله شهر، نگاه انسان محور است
خبر قبلی
لطفا به همین راحتی نمیریم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست